Rik Ledder deelt zijn visie over de oplaaiende discussie rond pitches. Is er een nieuwe pitchcode nodig?
Er deden drie bureaus mee aan de pitch, die eind december werd afgerond.
Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Hiermee is afscheid genomen van IPG Mediabrands.
Ondernemers kénnen de KVK wel, maar weten onvoldoende waarvoor ze er terecht kunnen.
ACCOUNT | Welk bureau wint welk account en welk merk wisselt stuivertje? Bekijk hier het accountnieuws van deze week.
Fred Moolhuijsen: ‘Amsterdam is na Londen de grootste trekpleister in Europa voor marketeers.’
De brand asset ‘yoghurt in knijpzak’ komt in de campagne duidelijk naar voren. N=5 won recent de pitch van het zuivelmerk.
Driscoll's: 'Nederlandse bureaus zijn goed in internationaal denken.' Gardeners bedacht het concept 'sparks of positivity'.
Het automerk wil zich als 'mobiliteitspartner' van en in het Huis van Oranje positioneren. Een pitch ging aan de keuze voor Kumpany vooraf.