De veiling levert de overheid 153 miljoen euro op, maar wat brengt het de ‘winnaars’?
Dinsdag 4 juli begint de veiling van de FM-radiofrequenties, een feestje voor spelstrategen en nagelbijten voor potentiële verliezers.
Slimme software kan gepersonaliseerde audioboodschappen van tekst naar spraak omzetten om consumenten lokaal te targetten.
Het gaat om Ziggo-abonnees met settopbox. Hoge verwachtingen van RTL en Talpa van deze addressable tv, die in september mogelijk moet zijn.
Galjaard wil zich volledig gaan wijden aan andere projecten als zelfstandig ondernemer.
De toezichthouder geeft een officiële uitleg over het verbieden van de fusie.
Samsung en T-Mobile leggen uit hoe en waarom ze de vernieuwende tv-show sponsoren.
Gezamenlijk nieuwe vormen en combinaties van reclame ontdekken en opbouwen, dat is het doel van Early, een lab van RTL’s Ad Alliance.
Het is een cruciaal jaar voor NLZiet. Zowel bij een fusie van RTL en Talpa als bij een verbod komt de toekomst ter discussie.