In een YouTube serie duiken foodie Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen in de streetfood scene van New York
In een speech bij Global Marketer Week 2022 benadrukt Braams het belang van ethisch handelen. ‘Problemen niet oplossen maar voorkomen.’
Houben volgt Fred van Beek vanuit een marketingpositie op als vice president customer development voor Unilever Nederland.
UPDATE | Eerder deze week zei topvrouw Hanneke Faber dat Unilever geen uitspraken zou doen. Nu volgt er toch een veroordeling van Poetin.
Bedrijf reorganiseert en neemt afscheid van matrixstructuur ten gunst van een businessunits ingedeeld op categorieen.
Plastic Stories Part I | Volgens Van der Zee blijven we in de verre toekomst plastic verpakkingen gebruiken. ‘Maar wel de loop sluiten!'
Volgens Terry Smith is Unilever de kluts kwijt. Hij vindt dat het concern zich moet richten op de kernactiviteit: voedingsmiddelen verkopen.
Aleks Fiege [Bertolli] en Aad Kuijper [DDB] brengen het voormalige Unilever-merk terug naar de basis, culinair en ongescript.
Harry Dekker: 'Nieuwe ontwikkelingen binnen Unilever vragen om een ander samenwerkingsmodel met onze bureaupartners.'