Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

ai

Lees meerLees minder
Een algemeen beeld in de kleuren van ChatGTP en de naam erbij
Blog

Trending deze week: ChatGTP is je nieuwe 'social' creatief

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

Nieuw platform Togetherr koppelt opdrachtgevers aan creatieve teams met AI
Craft

Nieuw platform Togetherr koppelt opdrachtgevers aan creatieve teams met AI

Het platform moet ‘nieuwe manieren van werken’ in de creatieve industrie mogelijk maken, aldus ceo Micha Kaufman.

 Effectief adverteren zonder cookies
Partnerbijdrage

Hoe zullen gepersonaliseerde advertenties werken zonder 3rd Party Cookies?

Leer meer over Turtledove: dé oplossing van RTB House voor gepersonaliseerde advertenties zónder gebruik van cookies.

De klantreis is veranderd bij de aanschaf van een auto
Partnerbijdrage

Performance en Branding advertenties voor automerken

Lees meer over hoe de klantreis is veranderd bij de aanschaf van een auto en hoe merken hun boodschap moeten personaliseren.

ContextAI dé cookieloze oplossing voor targeting
Partnerbijdrage

Waarom AI-gestuurde contextuele marketing de toekomst is

In dit artikel leggen we uit hoe AI-algoritmes een revolutie teweegbrengen in contextuele targeting technieken.

Hoe AI helpt bij efficiëntere videoadvertenties
Partnerbijdrage

Hoe AI helpt bij efficiëntere videoadvertenties

Lees hoe RTB House de kracht van gepersonaliseerde video tot leven laat komen.

Deep Learning is dé oplossing voor de cookieloze toekomst
Partnerbijdrage

Hoe moeten adverteerders zich aanpassen aan nieuwe technologieën om te overleven?

Door het verdwijnen van third party cookies, wordt Deep Learning de belangrijkste methode om inzicht te behouden in grote complexe datasets.

Deep Learning is de oplossing voor de cookieloze toekomst
Partnerbijdrage

Waarom Deep Learning de perfecte ad-tech oplossing is voor de cookieloze toekomst

Nu 3rd-party tracking cookies op hun retour zijn, zijn er nieuwe oplossingen nodig, en Deep Learning zou wel eens de sleutel kunnen zijn.

'Een creatief visionair neemt geen genoegen met dat wat al is'
Digital transformation & tech

'Een creatief visionair neemt geen genoegen met dat wat al is'

Felicitas Olschewski is director digital strategy & innovation bij Adidas en jurylid bij de Dutch Creativity Awards.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media