Wat is nou de kracht van de Top 2000 en wat zijn redenen voor jouw merk om tijdens deze periode een reclamecampagne in te zetten?
NPO Radio 2 is weer marktleider in 13+, Qmusic blijft aan kop in commerciële doelgroep.
In de commerciële doelgroep behaalt de zender zelfs het dubbele van nummer 2 NPO Radio 2.
De laatste NMO luistercijfers voor de nieuwe FM-verdeling, van augustus 2023.
NPO Radio 5 maakt weer een mooie groei door. Dat blijkt uit de luistercijfers van augustus en september die vanmorgen door het NLO.
De gemiddelde luistertijd per dag is in februari - maart iets gedaald. NPO Radio 2, Qmusic en Radio 10 blijven de grootste zenders.
Qmusic loopt wel verder weg als marktleider, Kink is procentueel de grootste stijger.
Een spannend radionajaar 2021 is begonnen met de strijd om plaats 1 en de lijstjesmaanden. En wat is er aan de hand met Radio Veronica?
NPO Radio 5 scoort ongekend hoog in 55+. Nooit eerder was de zender zo populair in zijn kerndoelgroep. Ook NPO Radio 2 groeit.