Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Ddma

Lees meerLees minder
Branchevereniging DDMA formuleert uitgangspunten voor datagebruik
Data & insights

Branchevereniging DDMA formuleert uitgangspunten voor datagebruik

'De Uitgangspuntenkaart moet organisaties stimuleren een eigen visie op datagebruik te formuleren en toe te passen bij campagne-ontwikkeling

Akkoord over vervanging Nederlandse Telecommunicatiewet: e-Privacy Verordening
Digital transformation & tech

Akkoord over vervanging Nederlandse Telecommunicatiewet: e-Privacy Verordening

In de verordening worden de nieuwe regels opgenomen voor onder andere e-mail, Whatsapp, sms, telemarketing en cookies.

Bicep Papa (rechts) in een vlog met cabaretier Najib Amhali
Blog

Influencer Mo Bicep op vingers getikt voor nepvolgers en neplikes

De DDMA Commissie Influencer Marketing is blij met de handhaving van de ACM. 'Dit zijn enorme stappen naar professionalisering.'

Data
Data & insights

Nederlanders positiever over uitwisselen data, maar missen gevoel van controle

Nederlanders zijn positiever over het uitwisselen van hun gegevens . Wel hebben de meeste mensen het gevoel weinig controle te hebben.

DDMA
Data & insights

Communicatie steeds meer gepersonaliseerd

De marketingkanalen waarbij de personalisatie van communicatie het meest is gestegen, zijn display advertising, direct messaging en scocial.

Rog, Cloo en Beckers
Diversiteit

Meer diversiteit DDMA-bestuur door toetreding drie vrouwen

Het bestuur bestond eerst uit vier mannen en één vrouw, nu uit vier mannen en drie vrouwen.

DDMA
Digital transformation & tech

DDMA: 'Veel organisaties hebben geleerd van de vorige crisis'

Bijna de helft van de organisaties in de data-driven marketingsector heeft de omzet zien dalen. Toch zijn er ook lichtpuntjes, zegt de DDMA.

Bo van den Bosch en Erik Molkenboer
Carriere

DDMA breidt team uit met Bo van den Bosch en Erik Molkenboer

Molkenboer neemt een deel van de taken van adjunct-directeur Monique Rutten over, die DDMA na dertien jaar verlaat.

 Lieke Vromans en Laurens Heijboer
Data & insights

DDMA stelt Lieke Vromans en Laurens Heijboer aan

Vromans werkte voorheen bij Libelle en Heijboer komt van Wunderman Thompson.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media