Het ondertitelen van tv-commercials loont, melden zowel Ster als Ad Alliance op basis van eigen onderzoeken.
Ook deze zomer staat weer bol van de sport! Kansen voor Oranje bieden ook kansen voor jouw merk. Benieuwd hoe jij kan scoren deze zomer?
De Effie-jury is 'vrijwel altijd eensgezind', omdat er wordt beoordeeld op basis van feiten, aldus de juryvoorzitter.
Alfred Levi (hoofd Effie-juryvoorzitter) interviewt zeven juryvoorzitters. Vandaag: Aranka Staijen, voorzitter Succesvolle introductie.
Alfred Levi (hoofd Effie-juryvoorzitter) interviewt zeven juryvoorzitters. Vandaag: Philip Kok, voorzitter Merkcampagnes.
‘Opeens heb je het... je wordt conducteur.’ Een campagne van dat kaliber (uit 1999) kunnen we in de huidige war on talent goed gebruiken.
Uit onderzoek blijkt dat Loeki niet alleen leuk is voor de kijker, maar ook effectief voor de bedrijven die in een ‘Loeki-blok’ adverteren.
Interview met Juri Mensink van ikwilvanmijnautoaf.nl over de keuze voor radio én de resultaten hiervan gemeten door de Ster Radiometer.
Nu 3rd-party tracking cookies op hun retour zijn, zijn er nieuwe oplossingen nodig, en Deep Learning zou wel eens de sleutel kunnen zijn.