De prijscampagne moet hetzelfde effect genereren als de gele M naast de snelweg, aldus bureau TBWA\Neboko.
De vorige (kerst)commercial werd door Energize ontwikkeld. Het is niet duidelijk met welk bureau Plus zijn komende campagnes uitbrengt.
Nieuw is niet altijd beter, wil Marktplaats onder andere benadrukken.
De tv-commercial lag -door corona- al een jaar op de plank. TBWA\Neboko tekende voor concept en creatie.
Een nieuwe campagne moet mannen met problemen motiveren om (anoniem) het gesprek aan te gaan met zelfmoordpreventie-hulplijn 113.
De online bank stapt voor de nieuwe campagne over van MediaMonks naar Dawn.
Welke kerstcommercial is volgens de consument het meest origineel, grappig, geloofwaardig en relevant?
Sinds jaren geen hoofd- maar bijrol voor een dier in de campagne. De vertelling vertrekt vanuit 'de menselijke kant', zegt Arno de Jong.
Het luxemodemerk haalde de campagne al snel offline en zegt nu ook stappen te nemen om herhaling te voorkomen.