Ook de Openbare Bibliotheek Amsterdam en Nationale-Nederlanden lanceren opvallende commercials.
De campagne, door het Rotterdamse bureau Rauwcc, is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen diverse partijen uit het kappersvak.
De opbrengst van de campagne, ontwikkeld door MediaMonks, gaat naar borstkankeronderzoek.
Met de campagne zoekt het merk naar een 'betere aansluiting' bij jonge gezinnen.
De NGF presenteert samen met bureau Calamity Jane de 'ruil je rode broek in'-weken.
Ook is er een nieuw geluid ('Tot snel') en een vernieuwde huisstijl. TBWA\Neboko ontwikkelde de campagne.
De campagnes waren qua invulling te materialistisch, vindt Eurojackpot. Dept maakt daarom plaats voor TBWA\Neboko.
Ouders plaatsen soms video's op social media zonder daar goed over na te denken. Dit kan ernstige gevolgen hebben voor de kinderen.
Om te blijven voortbestaan moet de omroep over 2,5 jaar 150.000 leden hebben.