Power Brands 2.0, het nieuwe boek van merkdeskundige Marc Oosterhout

Boek Power Brands 2.0

De 12 wetten van het nieuwe merkdenken

Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden. Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Voor iedereen die gelooft dat een sterk merk je succes brengt.

Power Brands 2.0 kan besteld worden in de Adformatie.shop, bij Bol.com of in de boekhandel.

Marc Oosterhout is merkdeskundige en een van de oprichters van het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, N=5. Marc ontwikkelde zich de afgelopen 30 jaar tot een van de bekendste merkstrategen van Nederland. Eerder schreef hij Power Brands (2013), over de zeven principes van het nieuwe merkdenken. En De Kunst van het Kiezen, een boek over politieke marketing (2017).

Marc Oosterhout
Advertentie