Inside the Industry: Dick Buschman

In het kader van Microsoft's themaserie Inside the Industry praat Ronnie Overgoor met Dick Buschman, partner van Achtung!, over creativiteit online.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Goede creativiteit zit volgens Buschman in het klein houden van het idee, in al zijn facetten. Klein houden zegt volgens hem bijvoorbeeld ook heel veel over de werkrelatie met de klant. Achtung! is van oorsprong een digitaal communicatieadviesbureau. Toch rollen er steeds meer campagnes van de band die geen digitale basis hebben. Buschman: ‘Dat gebeurt steeds vaker, helaas… Een idee kan leiden tot een campagne die niets met digitaal te maken heeft. En dat is leuk maar soms ook jammer, omdat de uitwerking me dan kan afleiden van het kleine idee.’

De uitzendingen zijn in dossiervorm terug te vinden op Marketingonline.

Dit is het derde thema in de serie Inside the Industry: hierna volgt het vierde en laatste thema: de meetbaarheid van online.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie