Jumbo rekent 9 keer af met een opvallende boodschap op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Hallo, Jumbo! Online rekent het webcare-team van Jumbo af met de klanten en dat gaat al aardig op kassarolletjes...  




1. Een scherpe observatie...



Waar Jumbo wel raadijs mee weet.  



2. Jumbo levert geen halfje wit werk.  



3. Cor deelt zijn mening fijn in rijm.





En Jumbo die doet gezellig mee en komt met een oplossing.  




4. Perry dacht naar aanleiding van deze reclame ook een gooi te doen naar het kampioenschap.




Met deze prent van oom agent als gevolg...





En Jumbo zet hem nog even voor pispaaltje.
 




5. Hier bijt Michelle letterlijk even in het zand.





Maar van Jumbo mag ze deze zandbak natuurlijk terugbrengen
.
 




6. Het klinkt ingewikkelder dan het is.





Jumbo heeft de goede papieren keukenrollen.
 




7. Bij Jumbo houden ze wel van een lolletje op zijn tijd.





Er lopen wat humorvolle karakters rond bij Jumbo.
 




8. Voor niets gaat de zon op...
 




9. Tot slot pakt Joey zijn sollicitatie heel creatief aan.




Zijn sollicitatie werd dan ook aan de lopende band gedeeld en ook Jumbo zag het.  




In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie