TGIF: de meest opvallende reclamecampagnes in juli

Bureau Brandfighters luidt het weekend in met vier campagnes die afgelopen maand het meest opvielen.

Interpolis – Dit kan jou ook gebeuren...
Beep beep, boom! Deze video van Interpolis laat je op indringende manier bewust worden van de gevolgen van mobielgebruik achter het stuur. Het feit dat 89% van de automobilisten niet mobielvrij rijdt wordt in beeld gebracht met een testparcours. Automobilisten leggen dit parcours af met een smartphone in de hand. De video begint speels en luchtig, maar eindigt met een harde klap.

Lees meer over de campagne.

P&G - My Black is Beautiful
My Black is Beautiful gaat over het gesprek dat Amerikaanse ouders voeren met hun kinderen over gelijke rechten en kansen ongeacht achtergrond of ras. In ‘The Talk’ wordt dit weergegeven in korte clipjes om bewustzijn te vergroten en de dialoog met elkaar aan te gaan.

Jet Blue – Little Tickets
Het plannen van een vakantie is voor veel hardwerkende ouders een grote opgave. Wat als je juist de kinderen die verantwoordelijkheid geeft? Jet Blue maakte voor deze campagne een pop-up reisbureau waar kinderen discussiëren over de welverdiende vakantie voor hun familie deze zomer. ‘A little time together can go a long way.’

Honda - Dream Makers
Een ode aan de film: Honda laat in anderhalve minuut tallloze animatietechnieken zien. In deze rit wordt je meegenomen in het creatieve proces en de ambacht en innovatie achter de Honda-wagens. Wieden+Kennedy Londen zijn de makers van deze commercial. De snelheid van het filmpje is een mooie tegenhanger van wat de makers willen laten zien: het maandenlange creatieve proces dat voorafgaat aan het maken.

Juli zat vol met bijzondere campagnes die op hun eigen manier opvielen. Heb jij nog een tip of campagne gezien die er absoluut tussen moet? Eind augustus geeft Brandfighters je weer een samenvatting!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie