HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
In deze vijfde FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de influencercampagnes van Axe en Andrélon.
Copywriter Joeri Bakker - dwarsligger, doordouwer, woordkunstenaar - is op 67-jarige leeftijd overleden.
De Green Claims Directive verplicht ondernemingen om hun milieuclaims te onderbouwen en er duidelijk over te communiceren.
Het merendeel van het Amerikaanse volk verlangt naar eenheid en verbinding, stelt Hofkes. Zou het Harris lukken dit te bewerkstelligen?
In deze vierde FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de zomercampagnes van Kruidvat en Bol.
Artificiële intelligentie (AI) raakt bij steeds meer marketeers bekend. Hoe ga je er goed mee om? Marleen Smit deelt haar tips.
Hoe bereik je als bureau gezonde winstgevendheid en goede klantrelaties zonder vervelende discussies?
Pluriformiteit versus marktmacht, er staat bij de fusie tussen DPG en RTL volgens hoogleraren veel op het spel.
Samuel van Deth legt in een blog uit hoe festival Tomorrowland succes boekt met NFT's en heeft tips voor marketeers.
Volgens De Bruyne liften de beste gedragsinterventies mee op bestaand gedrag. Het statiegeldbeleid is hier duidelijk geen voorbeeld van.
In de FT. Opinion van juli legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de EK-campagnes van Albert Heijn, Lidl en Nike.
Deense fastfoodfirma ontdekte dat de Stones-zanger had gerommeld met zijn merkregistraties.
Hofkes werd geraakt door stervoetballer Mbappé die zich tijdens een EK-persconferentie uitliet over de politieke situatie in Frankrijk.
Van Rick Astley en een wippende wagen tot (g)een scheet in de metro en geschoren jongens.
Volgens voorzitter van de VIA Taskforce Craft, Olaf van Gerwen, mogen makers veel harder op de trom roffelen.
Lees hier de voorpublicatie van een deel van het essay waarin Smithuijsen onze huidige relatie met media en merken op scherp zet.
Mag de reclamewereld campagnes blijven maken voor adverteerders die het niet zo nauw nemen met het milieu?