Roy Johannink en Koen van Tankeren belichten op verzoek van Adformatie 4 opmerkelijke inzichten.
Enkele keren zou een vertegenwoordiger van een tabaksbedrijf meepraten op een event. Dat zou onverstandig en mogelijk schadelijk zijn.
Over verschuivingen in consumentengedrag, trends in het ontwerpen van merkcommunicatie en Gen Alpha's
De grootste buzz in de technologiewereld op de conferentie van dit jaar is AI, maar spatial computing staat op een goede tweede plaats.
Het SXSW-festival is dé plek waar nieuwe ideeën ontstaan op het raakvlak van kunst en wetenschap. Hierbij verslag van al het interessante.
HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Succesvolle vrouwen worden stereotype geframed als iemand die wist los te komen van haar huishoudelijke taken. Dat is niet zonder gevolgen.
‘Juist wij als industrie zitten in de positie om een betere digitale wereld te creëren.’
De les die we kunnen leren: zonder risico is er geen kans op succes.
Digital design for good deel III: Gamechangers over hoe zij digital inzetten voor een betere wereld
Ondanks dat reputatiemanagement in veel organisaties hoge prioriteit heeft, berust het nog altijd op een aantal hardnekkige misverstanden.
Er zijn geen grote merken die groot zijn geworden door zich negatief of laatdunkend uit te laten over concurrenten, diens visies of ideeën.
Ömer Tuzkapan, strateeg bij Natwerk, maakt zich boos over de verkiezingsuitslag. Wat betekent dit voor het vak?
Geen illusies, via microtargeting wordt je psychologische profiel waarschijnlijk al gebruikt voor politieke beïnvloeding op social media.
Digital design for good deel II: Gamechangers die digital inzetten voor een betere wereld.
Traditie! Patrick Severein ging er weer 's goed voor zitten en legde 45 (!) overwegend Britse kerstcommercials langs de meetlat.
Headhunter Mispelblom Beyer stelt dat we in de selectieprocedure meer moeten kijken naar wat kandidaten werkelijk kunnen dan naar hun cv.
Niks afraffelen, voel de tijdsgeest, vergeet de strategie niet en andere broodnodige tips voor de perfecte kerstcommercial.
Digital design for good deel I: Gamechangers die digital inzetten voor een betere wereld.
Het wordt echt tijd dat het vak uit zijn bubbel komt en accepteert dat we in een digital first-wereld leven, schrijft Baba Touré.