Je wil je werk goed doen, zichtbaar zijn en waardering krijgen zonder al te veel in de spotlights te staan. Hoe doe je dat?
De discussie zou helemaal niet moeten gaan over de vraag of politieke advertenties op sociale media al dan niet mogen.
Het boerenprotest krijgt meer steun dan Extinction Rebellion door emotionele binding, maar een kantelpunt nadert, betoogt Tom van Straten.
Voice-interacties met kinderen verlopen net een tikkie anders dan met volwassenen.
In de slag om het talent zijn binden, boeien en behouden de kernwoorden. En hoe gaat dat er in het komend jaar uitzien?
Sander Dorst deed een sociale-netwerkanalyse bij twee organisaties. Deze kan bekende én onbekende sociale groepen in kaart brengen.
Groen doen. Hoe bereik je dat? Dianne Potters en Ingrid Mesman tekenden de belangrijkste lessen op.
Het doel van een conversational interface is een gesprek voeren dat natuurlijk aanvoelt. Persoonlijkheid is daarin een basisvereiste.
Hoe zorg je dat de plannen ook worden uitgevoerd? Fanny Bod geeft handreikingen..
Amazon, bol.com en Alibaba blijven groeien in omzet en traffic. Hoe ben je zichtbaar en vindbaar op deze platformen?
Niet alle merken maken hun mooie beloftes waar. Adviseurs moeten opdrachtgevers challengen met de Sustainable Development Goals van de VN.
Het is voor adverteerders steeds interessanter om zich met een aansprekende commercial te afficheren met de Oranje leeuwinnen.
Yvonne van Bokhoven ging op 'jury duty' en deelt de belangrijkste lessen uit de campagnes en de discussies met vakgenoten.
Real-time 3D datavisualisatie wint Dutch Design Award
Net als bij de overgang van de watervalmethodiek naar header bidding, zorgt de overstap naar Prebid open-sourcetechnologie voor uitdagingen.
Bij de commerciëlen heerste een juichstemming over de aanpassingen van het omroepbestel. De vraag is of dit op lange termijn terecht is.
Hoe kom je tot de beste bureauselectie? Annerieke Kamphuis van de PR-bureaus Whizpr en Deepr heeft waardevolle adviezen voor opdrachtgevers.
YouTube werkt niet altijd goed als 'work place assistent'.
In memoriam van Bart Kuiper en Hans van Dijk van de vrouw die reclame in zijn geheel een beetje leuker maakte.
Een verslag van VivaTech, misschien wel de meest onbekende van de grote tech-evenementen.