Artificiële intelligentie (AI) raakt bij steeds meer marketeers bekend. Hoe ga je er goed mee om? Marleen Smit deelt haar tips.
Hoe bereik je als bureau gezonde winstgevendheid en goede klantrelaties zonder vervelende discussies?
Pluriformiteit versus marktmacht, er staat bij de fusie tussen DPG en RTL volgens hoogleraren veel op het spel.
Samuel van Deth legt in een blog uit hoe festival Tomorrowland succes boekt met NFT's en heeft tips voor marketeers.
Volgens De Bruyne liften de beste gedragsinterventies mee op bestaand gedrag. Het statiegeldbeleid is hier duidelijk geen voorbeeld van.
In de FT. Opinion van juli legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de EK-campagnes van Albert Heijn, Lidl en Nike.
Deense fastfoodfirma ontdekte dat de Stones-zanger had gerommeld met zijn merkregistraties.
Hofkes werd geraakt door stervoetballer Mbappé die zich tijdens een EK-persconferentie uitliet over de politieke situatie in Frankrijk.
Van Rick Astley en een wippende wagen tot (g)een scheet in de metro en geschoren jongens.
Volgens voorzitter van de VIA Taskforce Craft, Olaf van Gerwen, mogen makers veel harder op de trom roffelen.
HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Lees hier de voorpublicatie van een deel van het essay waarin Smithuijsen onze huidige relatie met media en merken op scherp zet.
Mag de reclamewereld campagnes blijven maken voor adverteerders die het niet zo nauw nemen met het milieu?
Is Wilders in staat zichzelf onder de loep te nemen om tot de ontdekking te komen dat hij niet in staat is tot capabel besturen?
Volgens Hofkes is een goede bestuurder moedig genoeg om zich kwetsbaar op te stellen en écht te luisteren naar de geraaktheid van anderen.
Dient contentmarketing anno 2024 nog wel een doel? Patrick Severein (iO) zet er zijn vraagtekens bij.
Er is een belangrijke les te trekken uit de strafzaak tegen de voormalige president van de Verenigde Staten.
Als Youp de 'plucheplakkers' niet meer een spiegel voorhoudt, wie dan?
In de tweede FT Opinion legt het kritische Gen Z-panel een vergrootglas op Karvan Cévitam en de nieuwe campagne van Dove.