Unilever kiest voor mobiel bij Café Zero° campagne

Unilever, Sanoma Media, Mindshare en Adrime zijn samen tot een unieke mobiele uiting gekomen voor de Café Zero° awareness campagne. Voor het eerst is er een half page in-banner video op de mobiele platformen van NU.nl te zien waarmee de consument de commercial kan bekijken en meteen door locatie targeting de dichtstbijzijnde plek vindt waar de ijskoffie Café Zero° te koop is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

[PERSBERICHT]

Philip Sijthoff, Media Manager, Unilever: “De doelgroep van Café Zero° is in hoge mate on the go en mobiel actief. Hoe mooi is het dat je innovatieve media als deze kan inzetten die rechtstreeks de doelstellingen ondersteunen, namelijk het verhogen van de bekendheid van Café Zero° als out-of-home product en ook waar het product verkrijgbaar is. Twee vliegen in één klap.”
Norman van Ameyden, Accountmanager NU.nl mobile Sanoma Media: “Ik ben zeer enthousiast over deze samenwerking. Het concept is sterk, de toepassing laat de kracht van mobiel zien en we laten er dankzij Adrime een knap staaltje techniek mee zien.”

De campagne loopt van week 23 tot en met week 27 en wordt bij mooi weer extra ingezet.
Atva van Zanten, Digital Manager, Mindshare: “Naast outdoor en online hebben we mobiel geadviseerd, omdat dit medium perfect past bij de onbezorgde, trendbewuste doelgroep. Mobiel is een impuls medium en zo ook de ijskoffie van Café Zero° – de perfecte match dus.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie