Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Richard Otto

Lees meerLees minder
  • Blog / 15 January 2018 - 11:11

    'Naam van het Jaar'-winnaars over het belang van een goede merknaam

    Richard Otto interviewde de bedenkers van So de Jus, Bootkapje en Eau Eau Den Haag.

  • Blog / 29 December 2017 - 9:00

    De 13 oorzaken voor de ondergang van V&D 

    Het is deze week exact twee jaar geleden dat het bekendste warenhuis van Nederland na bijna 130 jaar failliet ging.

  • Blog / 7 August 2017 - 16:50

    Startups met makkelijk uitspreekbare namen trekken meer investeerders

    Onderzoek toont sterke relatie tussen merknaam en succes van startups.

  • Blog / 6 August 2017 - 16:53

    Deze 13 Blokker-formules verdwenen eerder uit de winkelstraat

    Door een grote reorganisatie staan alle dochter-formules van Blokker, op Blokker en Marskramer na, in de etalage. In het verleden heeft Blokker al vaker winkelformules afgestoten of gesloten. Een overzicht.

  • Blog / 22 May 2017 - 6:39

    Merken die verdwijnen (13): Gerben Busch (The Valley) over Alliander

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 15 May 2017 - 15:12

    Ons commercieel erfgoed loopt gevaar

    Onvervangbaar reclamewerk valt vaak tussen wal en schip.

  • Blog / 9 May 2017 - 9:26

    Merken die verdwijnen (12): Charles Borremans (Goud Uberconnected) over de rooms-katholieke kerk

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 21 April 2017 - 13:22

    Merken die verdwijnen (11): Marc Oosterhout over PvdA, SP, VVD, CDA, PVV en D66

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 13 April 2017 - 8:58

    Merken die verdwijnen (10): Rens Muller over dagblad Metro

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 4 April 2017 - 19:44

    Merken die verdwijnen (9): Aart Lensink over Eredivisie

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 31 March 2017 - 10:46

    Merken die verdwijnen (8): Lodewijk van der Peet over Marktplaats

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 30 March 2017 - 10:03

    Merken die verdwijnen (7): Hans Prummel over Kijkshop

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 27 March 2017 - 6:40

    Merken die verdwijnen (6): Paul Moers over C&A

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 19 March 2017 - 18:06

    Merken die verdwijnen (5): Cor Molenaar over Airmiles

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 6 March 2017 - 7:21

    Merken die verdwijnen (4): Gonnie Spijkstra over NRC en Volkskrant

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 20 February 2017 - 11:01

    Merken die verdwijnen (3): Patrick van der Pijl over Blokker

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 9 February 2017 - 17:00

    Merken die Verdwijnen (2): ABN Amro en Rabobank

    Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

  • Blog / 3 February 2017 - 12:14

    Merken die Verdwijnen: Bert van der Veer over omroepen

    'Verdwenen Merken' auteurs Richard Otto en Robbert van Loon blikken ditmaal vooruit. Bekende branchegenoten geven hun visie op merken waarvan zij verwachten dat deze op termijn zullen verdwijnen. Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen? Deel 1: Bert van der Veer.

  • placeholder
    Craft / 3 August 2015 - 12:02

    Overzicht mobile bureaus in Nederland (september '15 update)

    Dit overzicht geeft alle mobile bureaus, maar ook full service internetbureaus die 'mobile' aanbieden weer.

  • placeholder
    Privacy / 5 March 2015 - 10:15

    MWC 2015: Minder focus op smartphones, meer op connected devices

    Internet of Things vraagt om herdefiniëring van 'Mobile Marketing'

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 182

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media