Coopr wint pitch Madurodam voor zomercampagne

Haagse attractie wil laten zien dat het meer te bieden heeft dan miniaturen.

Madurodam heeft Coopr na een pitch gekozen als pr- en communicatiebureau. Het Rotterdamse bureau is verantwoordelijk voor zowel het concept als de uitvoer van de zomercampagne.

In de campagne, die gestoeld is op pr en eigen content van Madurodam, wil het Haagse familiepark laten zien dat er meer te beleven is dan alleen miniaturen.

Madurodam zocht volgens Yvette Nieboer, verantwoordelijk voor de marketing, naar een bureau dat ‘op een slimme en creatieve manier invulling kon geven aan onze pr- en contentstrategie.

‘In Cooprs voorstel aan ons, bleek al snel dat ze de juiste vertaalslag wisten te maken die past bij de behoefte van Madurodam. Daarnaast zien we ook een match in de manier van werken en het enthousiasme waarmee we gezamenlijk dit project oppakken.’'q30 

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie