Dierenbescherming kiest voor reclamebureau Here

Het bureau wordt verantwoordelijk voor het uitwerken van de nieuwe strategische koers van de dierenwelzijnsorganisatie.

Dierenbescherming kiest voor reclamebureau Here

De Dierenbescherming kiest voor het nieuwe reclamebureau Here. De organisatie die zich richt op dierenwelzijn zegt dat het bezig is met het uitwerken van een nieuwe strategische koers die meer nadruk legt op het voorkomen van dierenleed. Het merk wil zich sterker positioneren door een rebranding die moet leiden tot een betere merkbeleving. Here, dat onder leiding staat van Willemijn Reuvers, John de Vries en Joram Helmer krijgt ook de opdracht om de campagnes voor activiteiten zoals het Beter Leven keurmerk en Dierenbuddy beter tot recht te laten komen.

Advertentie
advertisement

Korte lijnen

Marjolein de Graaf, brandmanager Dierenbescherming: ’De juiste merkbeleving is essentieel voor onze nieuwe koers en dat vraagt om een rebranding van de organisatie. We hebben gekozen voor Here vanwege het rijke portfolio aan merken waarvoor de eigenaren hetzelfde gedaan hebben.’

Alice Luttik, teamleider communicatie Dierenbescherming voegt daar aan toe: ‘De expertise en de positionering van Here sluit perfect aan op onze doelstellingen. Ook hun manier van werken spreekt ons aan: korte lijnen met creatie en strategie is wat we nodig hebben om de juiste stappen te maken binnen onze organisatie.’

Merkverhaal

John de Vries, creative director bij Here: ‘De Dierenbescherming is één van onze eerste klanten. Als dierenliefhebbers vinden we het ook persoonlijk erg belangrijk om het merkverhaal met alle mooie activiteiten en initiatieven die de Dierenbescherming doet, meer onder de aandacht te brengen en dat te blijven doen. En daarmee samen te bouwen aan een diervriendelijke samenleving.’

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie