Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • premium
    Kunstenares Judith de Leeuw [JDL]
    Craft / 31 December 2021 - 14:45

    De maatschappijkritische JDL is de rijzende ster in de kunstwereld

    De begaafde Judith de Leeuw ontwerpt kunst, verkocht het voor miljoenen en geeft het geld, in crypto uiteraard, terug aan de gemeenschap.

  • Lay's brengt Pufferjas uit gemaakt van chipszakken en gevuld met Subway Teriyaki-chips
    Fitzroy
    Campagnes / 17 December 2021 - 14:30

    Lay's brengt Pufferjas van chipszakkenfolie uit, gevuld met Subway Teriyaki-chips

    Lay’s x Subway Teriyaki wint Iconische Restaurant smaken-campagne van het Pepsico-merk, de jas is ontwikkeld om de smaak te eren.

  • Luchtverkeersleiding Nederland presenteert interactieve podcast: Take Control
    Media.Monks
    Effectiviteit / 16 December 2021 - 15:00

    Luchtverkeersleiding Nederland presenteert interactieve podcast: Take Control

    Het 'audio-avontuur' moet jongeren de kans geven om te ontdekken of zij geschikt zijn voor een baan als luchtverkeersleider.

  • Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew
    And Now This
    Merkstrategie / 16 December 2021 - 12:00

    Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew

    Het merk zegt meegegroeid te zijn met de doelgroep waarvoor het bemiddelt, waar het eerder de millennials waren is het nu Gen Z.

  • Dept breidt uit met digital marketing agency Feed
    Bureaus / 16 December 2021 - 11:00

    Dept breidt uit met digital marketing agency Feed

    Met het nieuwe bureau binnen de gelederen wil Dept zijn wereldwijde aanwezigheid verder uitbreiden naar Canada en Australië.

  • Gwenda van Vliet (G-star) en Broeder Isaac (La Trappe)
    Merkstrategie / 14 December 2021 - 9:45

    G-Star Raw kleedt de monniken van bierbrouwerij La Trappe in denim habijten 

    De merken stellen dat de samenwerking gevoed wordt door een gezamenlijke liefde voor vakmanschap en duurzaamheid.

  • Co-founder Team5pm Ronen Wolf (links) en md Carl-Johan Look
    Bureaus / 14 December 2021 - 7:00

    Youtube-bureau Team5pm start in Scandinavië

    Carl-Johan Look wordt managing director van het kantoor in Stockholm.

  • Vishnu Mohan - Dept
    Bureaus / 14 December 2021 - 6:29

    Dept zet wereldwijde groei door met uitbreiding naar Azië-Pacific

    Voormalig ceo Havas Group, Vishnu Mohan, leidt de agency als partner & growth officer.

  • Cracked lanceert in Nederland: Het Vegan Ei, in een fles
    Merkstrategie / 13 December 2021 - 16:30

    Crackd lanceert in Nederland: Het Vegan Ei, in een fles

    Het vegan-product is gemaakt van koudgeperste erwten en de ‘ei-smaak’ komt voort uit de toevoeging van Indiaas Kala Namak.

  • Fritsie de koekoeksklokvogel schittert in Oudejaarscampagne van Staatsloterij
    TBWA\Neboko
    Campagnes / 10 December 2021 - 19:15

    In Oudejaarscampagne van Staatsloterij schittert dit jaar Fritsie, de koekoeksklokvogel

    Het nummer Open Hearts van de Britse zangeres Birdy en de Nederlandse band Haevn zet het Disney-achtige verhaal kracht bij.

  • premium
    De weg van Pascal Duval naar Halal Studios en verder
    Foto: Marwan Magroun
    Craft / 10 December 2021 - 15:30

    De weg van Pascal Duval naar Halal Studios en verder

    De creative director vertelt over zijn creatieve keuzes en wat hij nu wil betekenen voor verschillende merken.

  • premium
    TBWA\Neboko start Studio Neboko onder leiding van design director Joris Groot
    Bureaus / 9 December 2021 - 16:30

    TBWA\Neboko start Studio Neboko onder leiding van design director Joris Groot

    'Met creativiteit als vliegwiel van de ambitie zal het ons bestaande potentieel ontketenen, want we maken al heel lang heel goed werk.'

  • Rijksoverheid brengt documentaire over Victim Blaming uit
    Campagnes / 9 December 2021 - 15:30

    Rijksoverheid brengt documentaire over Victim Blaming uit

    De film moet slachtoffers van seksuele ervaringen en grensoverschrijdend gedrag helpen de weg naar hulp te vinden.

  • Unox Nieuwjaarsduik uit Blik wegens succes verlengd
    Being There
    Campagnes / 8 December 2021 - 12:00

    Unox Nieuwjaarsduik uit Blik wegens succes verlengd tot 2022

    Er worden twee keer zoveel blikken beschikbaar gesteld die ook nog eens langer zijn, dus ook letterlijk is de 'duik' verlengd.

  • Familie centraal in eerste merkcampagne SOS Kinderdorpen
    And Now This / Ambassadors
    Merkstrategie / 8 December 2021 - 10:00

    Familie centraal in eerste merkcampagne SOS Kinderdorpen

    Het doel is om het merk te versterken en tegelijkertijd het werk van de organisatie in de breedte bekender te maken.

  • Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune
    Carriere / 7 December 2021 - 14:30

    Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune

    Hij treedt aan als senior creatief bij het contentmarketingbureau.

  • De Jeugd van Tegenwoordig stapt in elektrische Kia voor nieuwe campagne
    Towel
    Campagnes / 7 December 2021 - 11:00

    De Jeugd van Tegenwoordig stapt in elektrische Kia voor nieuwe campagne

    Het automerk wil de elektrische Kia EV6 onder de aandacht brengen met een volgens het merk ‘bijzondere audiotour.’

  • Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 
    Dept
    Campagnes / 6 December 2021 - 12:15

    Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 

    Onderdeel van de ‘Winkel voor uitpakkers’-campagne is een kersthuis, dat te koop staat op Funda.

  • WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment
    Cellusion Films & Content
    Campagnes / 6 December 2021 - 11:00

    WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment

    De van oorsprong Nederlandse modeketen wil een positief signaal afgeven en de consument bewegen fijne feestdagen te beleven.

  • Ambassadors Sound wordt Public Audio
    Bureaus / 30 November 2021 - 13:30

    Mede-oprichters Ed Meijaard, Rens Pluijm en Sebastiaan Roestenburg stappen uit Ambassadors

    Samen met Joep Meijburg starten ze de nieuwe onafhankelijke sound studio Public Audio.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 46

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media