Hagens PR wint drie pitches, van ABN Amro, Omroep Zwart en Hello Gorgeous

Nieuwe klanten kenmerken zich volgens Sarah Hagens door de wil om te vernieuwen en vooruitgang te stimuleren.

Sarah Hagens

Hagens PR heeft de afgelopen tijd drie pitches gewonnen, van ABN Amro, Omroep Zwart en Hello Gorgeous.

Het bureau is gekozen tot preferred supplier van ABN Amro voor een samenwerking voor de lange termijn. De komende twee jaar wordt het bureau ingeschakeld voor alle thema’s waarmee de bank zich bezighoudt, waaronder innovaties van producten en diensten, duurzaamheid, en diversiteit en inclusiviteit

Daarnaast slaat het bureau de handen ineen met aspirant-omroep Zwart. Het eerste project was het ontwikkelen van de nieuwe positionering die aansluit bij de omroepstatus die Zwart sinds januari heeft. Hagens ondersteunt de omroep dit jaar bij hun campagnes en pr-activiteiten.

Stigma's hiv bestrijden 

Ook werkt Hagens  de komende tijd aan een project voor Hello Gorgeous, een stichting die zich inzet om leven met hiv te normaliseren door het stigma te bestrijden. Het pr-bureau is verantwoordelijk voor de pr-campagne rondom een nieuw te openen tentoonstelling.

Volgens Sarah Hagens, oprichter van het naar haar genoemde bureau, kenmerken de nieuwe accounts zich  door de wil om te vernieuwen en vooruitgang te stimuleren. 'En ze herkennen zich in onze visie om de mens altijd als uitgangspunt te nemen in onze strategie in plaats van data.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie