Premium

Robrecht Stoekenbroek gaat Being There leiden

Hij neemt het stokje over van Olivier Koning, die in maart het bureau verliet. Verder is Ingrid Mostert gestart als operations director.

Robrecht Stroekenbroek, de nieuwe managing director van Being There.

Robrecht Stoekenbroek is benoemd als de nieuwe managing director van reclamebureau Being There. Hij is al langer als strategy director en MT-lid aan het Amsterdamse bureau verbonden. De afgelopen maanden vervulde Stoekenbroek de functie van managing director als interimmer, nu is hij officieel aangesteld. 

Stoekenbroek neemt het stokje over van Olivier Koning, die in maart Being There verliet. Koning zei destijds in Adformatie dat 'als verandering goed voelt, je daarop moet handelen'. Hij stond elf jaar lang aan het roer van het bureau. Het is nog niet bekend wat zijn volgende stap is. 

Stoekenbroek over zijn benoeming: 'De samenwerking tussen bureau en klant is met de jaren veel intensiever en gelijkwaardiger geworden. Klanten verwachten steeds meer van het bureau; ze kijken naar waar je als bureau voor staat, wat de bedrijfscultuur is en op welke manier je werkt. Het zijn belangrijke waarden voor Being There, en dat wil ik weer goed zichtbaar maken. Recent organiseerden we samen met Boom Chicago een cabaretavond, dat laat mooi onze bureaucultuur zien.’

Stoekenbroek vormt samen met medeoprichter Edward Stolze de directie van het bureau. 'We trekken veel samen op en hebben aan een half woord genoeg. Zeker bij een bureau van ons formaat is managing director geen fulltime baan en blijf ik gewoon strateeg. Wel worden we regelmatig gebeld door nieuwe klanten, pitchbegeleiders of gretige bureaugroepen die ons willen overnemen - en die vragen altijd naar de meneer de directeur. Dan is het wel handig als één iemand zich aangesproken voelt.'

Nieuwe operations director

Naast de aanstelling van Stoekenbroek is Ingrid Mostert gestart als operations & business director van Being There. Ze neemt het stokje over van Marieke Foppen, die het bureau recent heeft verlaten. Mostert komt van bureau Proof, waar ze in eenzelfde functie werkte. Ze gaat zich bij Being There onder meer bezighouden met het label Being Here, dat zich richt op de interne communicatie van bedrijven.

Being There, opgericht in 2001, werkt met zo'n 20 mensen voor merken als SIRE, Unox en Dr. Oetker.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie