'Het huurcontract van DDB loopt binnenkort af, dat heeft de plannen sneller in gang gezet', zegt managing director Barbara Bijlard.
Over de Dyson Blowdry Bar, prosecco van Lidl en ijslolly's met augurkensmaak.
'Iedereen kan een winnaar zijn. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.'
De samenwerking met Havas blijft overeind. Het eerste werk van Ace moet in september live gaan.
De bouwmarktketen presenteert samen met bureau Buutvrij de 'Bagagewagen'. Ook Ikea en Kia introduceren merkactivaties op Lowlands.
Joe Public leidt het bureauklassement met de helft van de nominaties.
Medewerkers van het bedrijf noemden elkaar altijd al 'Monks', en dat is nu officieel geworden.
De samenwerking met Fightclub is na tien jaar beëindigd. Het eerste werk van N=5 moet begin 2025 uitkomen.
'Reclame komt en gaat via verschillende type media, maar een tastbaar boek blijft', aldus ADCN.
Ook Toyota, Tikkie, Artis en Lidl presenteren nieuw werk.
De verzekeraar kiest na 37 jaar voor een nieuw bureau. En daar gaat het 'oude bureau' sportief mee om.
Ook zijn de eerste deelnemende bureaus bekend. Het event vindt plaats op vrijdag 4 oktober.
Ook Lidl, Karvan Cévitam en Calvé Pindakaas zetten zichzelf in de etalage met opvallend creatief werk.
Airborne kiest audioproducties die in opdracht zijn gemaakt -van adverteerders of instanties- en die de moeite van het luisteren waard zijn.
Ook Zaanse Mayonaise, beautymerk Diadermine en het nieuwe FloeWater hebben zichzelf in de etalage gezet.
De medeoprichter en strategy director van het Bureau van het Jaar heeft zijn taken overgedragen aan Thecla Schaeffer.
DDB Amsterdam, het huidige bureau, doet niet mee aan de pitch. TBWA\Neboko naar verluidt wel.
AI-bureau Trojan Monkeys is afgelopen voorjaar opgericht door Pablo van den Berg.
Ook McDonald's, Filling Pieces, Klabu en het ministerie van Justitie en Veiligheid lanceren opvallend creatief werk.
Met de campagne neemt het Amsterdamse bureau 'de typische bierreclame' op de hak.