Voor de campagne zijn de acteurs Martijn Fischer en André Dongelmans ingevlogen.
Persuade is het nieuwe reclamebureau van de winkelketen. De samenwerking met Today is Canday lijkt hiermee stopgezet.
De campagne, van de hand van Colab en Better Call Sol, wordt uitgerold in vijf Europese landen, waaronder Nederland.
Frank Goren gaat het zusterbureau van 2Basics leiden.
Het betreft het vervolg op de goed ontvangen ‘Later als ik groot ben’-film, wederom ontwikkeld door Wefilm.
'It's handy to have a dick', stelt de Vlaamse organisatie Zijkant.
... en Vengean gaat aan de slag voor NIBC. Lees hier het meest opvallende accountnieuws van deze week.
De bureaus nemen hun intrek in het pand van Natwerk in Amsterdam.
Binnenkort volgt ook een campagne voor Riedel-merk Appelsientje, aldus het bureau.
Met een speciale rol voor Frans van finance, die een poging doet de taart te versieren. Zolang het maar niet te duur is.
Tim de Waard en Daniel Samama volgen Thijs de Boer op, die vorig jaar uit Cheil stapte.
Het recent gerenoveerde museum heropent op 18 maart zijn deuren.
Dit jaar hebben 92.076 Nederlanders een stem uitgebracht voor de gewilde publieksprijs.
Zijn besluit om te vertrekken bij de nieuwe fusiecombinatie tussen DDB en 180 komt niet geheel onverwacht.
Jaski werkte de laatste twee jaar als managing partner van het Amsterdamse contentbureau.
Het meest opvallende campagnenieuws van deze week.
De aspirantomroep kondigt na enige tijd van stilte drie nieuwe tv-programma’s aan.
De retailer stelt zich kwetsbaar op. 'Krijgt de maker van deze trui wel fatsoenlijk betaald?'
Bij de Vaate vervangt Martijn Pots, de functie van Van Tol is nieuw.