Kuijpers reageert voor het eerst op zijn vertrek bij The Family.
Roorda ontwikkelde de campagne.
Verder gaat Bol terug naar school, promoot Albert Heijn groente en vezels en heeft Canal+ 'ervaringsdeskundige' Wim Kieft gestrikt.
Het Rotterdamse bureau staat voor de opdracht om een nieuwe rollercoaster bij een groter publiek onder de aandacht te brengen.
Reclamebureau Higuita tekende voor concept en creatie.
Oprichter Jochem Leegstra maakte het nieuws zelf bekend via LinkedIn.
Copy, art én design in de creatieve directie van het Amsterdamse bureau.
MOOIWEERMARKETEER | Eekhout, net terug van vakantie, is alweer drukdoende met de marketingplannen voor 2025.
MOOIWEERMARKETEER | Mentrops eigen favoriet bij de Mac? 'Ik pak altijd een Quarter Pounder-menu met dubbele frietsaus.'
De eerste werkdag van dj Gerard Ekdom bij zijn nieuwe werkgever 'komt' eraan.
'We helpen klussers om hun buren op een vriendelijke manier voor te bereiden op mogelijke overlast.'
Alfred International tekende voor concept en creatie.
Het Nederlandse warenhuis stond zeventien jaar lang bekend als hotspot voor menig festivalbezoeker.
MOOIWEERMARKETEER | Voor Ruig is de zomer pas écht begonnen als hij z'n espadrilles uit de kast kan trekken.
Verder lanceren Schiphol, Cortina, Sea Water en Figo opvallend creatief werk.
MOOIWEERMARKETEER | De sponsorbaas van Mojo is met vakantie, maar intussen bereidt hij zich voor op 'het walhalla voor merken' Lowlands.
Het betreft het vervolg op de 'Ondraaglijke Sieraden'-campagne uit 2022.
Het biermerk komt met een verrassende boodschap: 'The best part of having a beer, isn't the beer'.
De directeur van de Pride Amsterdam heeft zo z'n bedenkingen bij terminologie als 'pinkwashing'.
De social media-specialist gaat terug naar z'n roots: Tilburg.