Stichting het Gehandicapte Kind naar All Response Media

Het bureau is verantwoordelijk voor de planning, inkoop, optimalisatie en executie van de nieuwe tv-campagne.

All Response Media gaat aan de slag voor de Stichting het Gehandicapte Kind (voorheen NSGK). Het bureau is verantwoordelijk voor de planning, inkoop, optimalisatie en executie van de tv-campagne die vandaag van start gaat. De campagne is te zien op verschillende zenders van Ster, AdAlliance en Bionic  Media (dat zenders als Cartoon Network en ONS in het portfolio heeft).

De campagne vertelt het verhaal van de achtjarige Jayden die door een handicap in een rolstoel zit. Met zijn handicap heeft hij leren leven, maar waar hij niet aan kan wennen is dat hij altijd alleen moet spelen. Jayden wil heel graag een vriendje om mee te spelen.

In de commercial is een oproep om donateur te worden en daarmee het werk van het Gehandicapte Kind te steunen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie