Reisaanbiedingen bleken amper of niet te boeken voor de advertentieprijs.
Het bureau behoudt zijn eigen naam en 'onafhankelijke positie' in de markt.
Reclame Code Commissie tikt Coolblue op de vingers vanwege te stellig adverteren. De uitspraak heeft verder geen gevolgen voor de webwinkel.
Chan is verantwoordelijk voor het leiden van de merkpositionering en marketingstrategie van het bedrijf.
Jumbo zegt zich nadrukkelijker te willen richten op verdere groei via de eigen winkels en het online kanaal.
CMO Studio | KWF is het merk van de grote sociale samenhang. ‘We moeten allemaal betrokken zijn.’
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel juicht de iedereen is welkom-campagne toe, maar adviseert vooral daden naast woorden.
Onderzoek toont aan dat veel consumenten vaker producten van huismerken in plaats van A-merken nemen.
De modulaire smartphone Fairphone lanceert de Fairbuds XL. ‘Het eerste modulaire audioproduct.’
Zijlstra wist de kenmerkende top-down-cultuur bij Mercedes-Benz bij te sturen richting meer pionieren door ruimte te geven.
De campagne is ontwikkeld door DDB Amsterdam. Voormalig DDB-creatief Aad Kuijper schreef zelfs de songtekst.
CAMPAGNEPRAAT | Applaus voor de nieuwste, maar waar is Peter de Beter Bed-weter? Ons uitgeslapen panel mist wel wat consistentie.
Van der Zanden drukte een onderscheidend stempel op de supermarktketen. Jordi Hillenga (Scapino) werd Future CMO of the Year)
Jordi Hillenga werd verkozen als hét marketingtalent 2023. Dit is de volledige Top 5.
Johan van der Zanden van AH sleepte de winst binnen. Zo ziet de top 5 eruit.
In de nieuwe campagne viert het shampoomerk haar in alle kleuren en stijlen. 'Want wie zegt dat lang haar mooier is dan kort?'
CMO Studio | Voor Hak is het belangrijker dat de groente- en peulvruchtenconsumptie verdubbelt.’
Het is de tweede productlijn van de verspropositie van Hak.
Dopingautoriteit waarschuwt: fitnessmiddeltjes niet zo onschuldig als ze lijken.
In Pakhuis de Zwijger wordt teruggeblikt op het populaire techfestival.