CAMPAGNEPRAAT | Ons duo van dienst is maar wat blij dat de reclameklassieker enigszins overeind blijft, maar heeft ook de nodige vragen.
Bureau gaat voor sportmerk aan de slag voor 17 verschillende landen binnen Europa.
TBWA\Neboko is als bureau het meest genomineerd. Aan adverteerderszijde zijn dat Albert Heijn, Praxis, Kruidvat en Hema.
De genomineerden op een rijtje, inclusief duiding van twee juryleden.
Met behulp van AI wordt de fantasie van kinderen de vrije loop gelaten, met als resultaat producten als 'cronaantje' en 'paashamster'.
Hij heeft besloten te stoppen na aantijgingen dat hij niets zou hebben gedaan tegen misstanden in zijn tijd als directeur van BNNVara.
Unilever laat rapper Donnie de ‘Cordon Blij’ van de Vegetarische Slager bezingen in een schlager (met lekker veel snelle rap erin).
Een belangrijke ingreep van het Britse McLaren dat het gefailleerde Nederlandse fietsenmerk overnam: reparaties en onderhoud uitbesteden!
En welk talent treeft in de voetsporen Future CMO of the Year van Jordi Hillenga? Nomineer nu.
Het Genootschap voor Reclame heeft zijn jaarlijkse ereprijzen uitgereikt.
Daarnaast fungeert 10/10 ook als internationaal agentschap voor regisseurs en als platform voor creatieve professionals in de filmwereld.
Kansspelautoriteit ziet afbeelding met logo van sponsorend gokbedrijf als 'ongerichte reclame' en dreigde met sanctie.
CAMPAGNEPRAAT | Soms is de kunst van marketing om te springen in het gat dat je concurrenten laten vallen. Lebara doet dat.
Vooral de kortingen op producten als vaatwastabletten, shampoo en wasmiddelen waren aanzienlijk, tot wel 70 procent.
Radio 538 is druk bezig om echt weer het vlaggenschip van Talpa Network te worden.
'Voor ieder begin' van ABN Amro lijkt opvallend veel op 'Voor elk nieuw begin' van ING uit 2019. ABN en de betrokken bureaus reageren.
Het verminderen van de milieu-impact van data is volgens The Terrace van cruciaal belang.
Op Internationale Vrouwendag.
De Mijn Gall & Gall app moet klantinteractie, verbeteren, services uitbreiden en meer voordeel bieden aan klanten.
Andere merken zijn nu vrij om vergelijkbare schoenen te produceren.