CAMPAGNEPRAAT | De Next Level Dokter maakt veel los bij ons panel. Dat vindt dat geen recht wordt gedaan aan de complexe keuzes van artsen.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards.
Ze was CMO bij HelloFresh.
Terugblik met tips van sprekers Adformatie Academy Masterclass voor creatieve bureaus.
In het kader van de Week tegen Eenzaamheid, wil ijsmerk Hertog (Unilever), ‘gezellige en waardevolle momenten samen creëren’.
De fastfoodketen ziet meer heil in het gebruik van recyclebare materialen dan in hergebruik, Recycling Netwerk Benelux is kritisch.
Een nieuwe Pathé-app combineert het bestaande ‘Mijn Pathé’ en abonnementen met Club Pathé.
JOE heeft opnieuw dj's weggehaald bij Talpa Network.
Levi neemt na de maximale termijn van vijf jaar afscheid van de prijs.
Snoepgoedfabrikant brengt merkactivaties voor de Benelux onder bij één bureau.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is enthousiast, maar vraagt zich ook af: waarom wéér de keuze voor die Amsterdamse bubbel?
Adformatie gaat 12 oktober wederom een dag lang op zwart tijdens de Dag van de Audio.
Een van de eerste maatregelen is het pact van RTL, Talpa, NPO, de mediabedrijven EMG en NEP, en De Nederlandse Content Producenten.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is niet dolenthousiast over de combinatie Jumbo-gezin met Jumbo-medewerkers in deze nieuwste van de super.
Zelders was hiervoor CMO bij ANWB en wordt directeur marketing, communicatie en PR bij Funda.
Verlenging tot de zomer van 2030.
De twaalfde aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren.
Ruyer is de eerste naam in de programmering van de nieuwe zender JOE van DPG Media.
In de nieuwe app Gaiyo worden deelvervoer- en OV-aanbieders samengebracht.
CAMPAGNEPRAAT | Kan Ilse blijven, maar in een ondeugendere versie of moet er een onmisbare Harry Piekema opstaan?