Vorig jaar verloor de telecommer 100 duizend klanten, daar komen in het tweede kwartaal van dit jaar nog eens dik 27 duizend bij.
180 Amsterdam heeft drie seniors aangetrokken op creatie, stategie en communicatie.
Vegaburgers prima, maar zonder ongezonde toevoegingen alsjeblieft en het moet wel even lekker zijn als een echte burger.
Alle vorderingen van Bunq op NRC zijn afgewezen. Bunq-ceo Ali Niknam probeert het verlies om te buigen naar een overwinning.
Pim publiceert een visiedocument waarin onder meer successtrategieën aan de orde komen hoe als marketeer om te gaan met duurzaamheid.
Ze komt van GoSpooky.
Bureau gaat planning, inkoop en optimalisatie rond een tv-campagne doen.
TBWA\Neboko ontwikkelde de 360-campagne.
In deze aflevering duiken we in de wereld van cryptocurrency. Is het nog steeds zo dubieus of valt het mee?
CAMPAGNEPRAAT | De campagne krijgt alle lof van ons panel, maar is gezien het succes van Tikkie al die media-inzet wel nodig?
'Elke stap naar voren begint met de mensen achter je', zo luidt het credo in de campagne, die is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Cheil Benelux ontwikkelde de technologie en de campagne voor ShotControl.
Splinter Chabot gaat in gesprek met reclame- en media-experts om luisteraars op weg te helpen bij het maken van een commercial.
Sijthoff Media haalt zwaargewichten binnen voor integratie activiteiten en verdere groei.
Er worden zeven Mercurs uitgereikt verdeeld over vijf categorieën. Er zijn twee jury’s.
Onder meer de jury en het inzendproces zijn nieuw. 'We streven naar een jury die ervaren is én frisse perspectieven meebrengt.'
CAMPAGNEPRAAT | Ons kritische duo van dienst is het eens; deze campagne is fris en vrolijk, maar prikkelt niet tot heroriëntatie.
Een derde van de Gen-Z’ers is gesteld op ‘oprechte interesse’ van de werkgever.
Maasland zegt met Grapes vooroordelen, taboes en schaamte rondom de menopauze te willen doorbreken.
De verzekeraar blijft hoofd- en naamgevend sponsor, in ieder geval tot en met 2027.