Anderzorg richt zich met #deleven campagne op positiviteit

#DeLevenGenieter staat centraal.

Zorgverzekeraar Anderzorg neemt de volgende stap in de ‘Zorg voor #deleven’-campagne. Waar in de voorgaande jaren de nadruk lag op het voorkomen van onder andere gehoorschade, telefoonverslaving en burn-out, kiest Anderzorg nu voor een campagne over optimisme.

XXS Amsterdam ontwikkelde een campagne die laat zien dat je als een #DeLevenGenieter een vrolijke noot in een grijze omgeving bent, of dat je altijd een oplossing ziet om meer te kunnen genieten. 

 John de Vries - Creative Director XXS: 'Voor sommige mensen is #deleven al de normaalste zaak van de wereld. Ze zijn
sans gêne en bekijken het leven altijd van de zonnige kant. Deze mensen noemen we een #DeLevenGenieter en ze vinden een partner in Anderzorg.'

De campagne is vanaf vandaag op tv, social en online te zien.

Advertentie
advertisement

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Cynthia de Rooij, Jeroen Hamstra, Maurice van Dijk              
Strategie: Joram Helmer
Creatieve Directie: John de Vries
Concept: Edward van der Veen, Roy Frencken, John de Vries
Account: Ward Enckhof, Jip van den Bergs
Agency producer: Lucia Dondorp, Barbara Leusink
Productiemaatschappij: Hobby Film      
Director: Magnus Renfors
DOP: Simon Olsson
Editor: Ted Malmros
Grading: Martin Steinberg
Online: Jonathan Wendt (Hobby Film), Pieter Bokhorst (XXS)
Producer: Frida Alexandersson
Executive Producer: John Gerard
Muziek en geluid: Audentity
Fotograaf: Jon Hertov
Online productie: Havana Harbor
Designer: Robert-Jan Hoesman
 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie