Basic-Fit lanceert ‘Make Fitness a Basic’

De fitnessketen spreekt van een vernieuwde communicatiestrategie.

‘Make Fitness a Basic’

Basic-Fit komt in vijf Europese landen met de campagne ‘Make Fitness a Basic’. De campagne moet verandering brengen in het gegeven dat we – ondanks dat we weten dat beweging een essentieel onderdeel van ons leven is om gezond te blijven - niet altijd de motivatie vinden om te blijven gaan. Het idee is om een andere uitleg te geven aan het woord ‘basic’. Basic-Fit: ‘We vernieuwen onze communicatiestrategie.’ (Bureau: Dept.)

 

Advertentie
advertisement
Campagne Basic-Fit | Wat je reden ook is. Maak van fitness een basic.

Connotatie

Een andere uitleg van het woord basic? Basic-Fit: ‘De connotatie van het woord “basic” wordt verschoven van value-for-money naar essentieel; fitness en beweging moeten volgens ons als een basic onderdeel van het leven gezien worden. De campagne maakt duidelijk dat je niet de beste of de sterkste hoeft te zijn, zolang je maar in deze basisbehoefte voorziet.’

De campagne is momenteel overal te zien, van tv en radio tot online video, social media en buitenreclame.

Advertentie