Being There ontwikkelt internationale campagne voor Rustica Pizza

Het submerk van Dr. Oetker lanceert de campagne met als pay-off 'Great to share, too tasty to do it fair' op de Scandinavische markt.

Being There heeft voor het internationale merk Rustica Pizza (submerk van Dr Oetker) een campagne voor de Scandinavische markt ontwikkeld. Rustica is vergelijkbaar met een Big Americans in Nederland: net even wat groter en dikker dan een gewone pizza. In de campagne gaat het om delen en hoe moeilijk dat is als je eigenlijk zelf dat laatste stuk wilt. De pay-off luidt dan ook: Great to share, too tasty to do it fair.

In de campagne zijn drie vrienden te zien die elkaar de loef afsteken bij het delen van hun pizza. Er staat telkens één tip centraal in de video's, namelijkThe Terrifying Steal, The Slice in Disguise, The thumb en The Kings Cut. Deze tips worden ook doorvertaald in activaties.  

De campagne wordt vanaf oktober met digitale media, social en op tv uitgerold in Noorwegen, Finland, Denemarken en Zweden.

Een compilatie van de 4 tips in de campagne Great to share, too tasty to do it fair

Credits

Klant: Dr. Oetker International
Bureau: Being There
Verantwoordelijk bij klant: Tim Hempelmann, Even Brandeggen, Marta Bialy
Strategie: Edward Stolze, Robrecht Stoekenbroek
Account handling: Mariska Franssen, Olivier Koning
Agency Producer: Anne van Weezel
Concept en Creatie: Isi Merkx, Elwin Kennis, Stef Jongenelen, Yona Hümmels
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Toon Aerts
Executive Producer: Elles Markx
DOP: Floris van der Lee
Online: Ton Habraken
Grading: Crabsalad
Offline: Annelien van Wijnbergen
Versioning: Taco Arts, Wouter Abbestee
Audio/Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie