Dé vakantiediscounter volgt kerstsucces snel op met nieuwe campagne

Na de populaire kerstcampagne lanceert dé Vakantiediscounter zijn nieuwe themacampagne: 'voordat je het weet ben je op vakantie.'

Nadat dé Vakantiediscounter wist te verrassen met een ontnuchterende kerstcommercial, lanceert het vakantieplatform nu een serei commercials waarin de focus ligt op het gemak van het boeken. Het nieuwe thema ‘voordat je het weet ben je op vakantie’ laat zien dat je met één druk op de knop op de plek van bestemming bent. 

Met een eenzelfde visuele stijl en absurdistische humor toont de nieuwe campagne een aantal vakantiegangers die, soms geheel onverwachts, op vakantie gaan. Reclamebureau Indie is verantwoordelijk voor de campagne.  

Voor veel mensen is het online boeken van hun vakantie nog steeds een bron van ergernis, zo meldt de Vakantiediscounter. 'Het aanbod sluit vaak niet aan op bepaalde wensen en het is enorm tijdrovend om precies te vinden wat je zoekt. En àls dat dan gelukt is, moet je vaak ook nog heel veel stappen ondernemen om je boeking rond te krijgen. Reden voor dé VakantieDiscounter om de website continue te blijven upgraden.' 

Credits 

Bureau: INDIE Amsterdam 
Klant: dé VakantieDiscounter (Hans van Hoffen, Thijs Keukenmeester & Dirje van Laar) 
Productiemaatschappij: INDIE Amsterdam 
Service Production Company: WithMilk Films  
Regisseur: Tobias Perse 
D.O.P.: Michael Cleary 
Off-line edit(or): Jorien Voogt 
On-line edit(or): The Compound 
Grading / Colorist: Mike Bothe 
Geluidstudio / sound design: Levalo 
Muziek: Tambr 
Sounddesign/muziek radio: Levalo 
Online/grading bumpers: Berend van Eerden 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Paul Meltzer
applaus!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie