Groente en peulvruchten boosten, dat is de heilige missie van Hak

Het groentemerk neemt met zijn nieuwe campagne het voortouw om het groenteconsumptie-probleem op te lossen.

Groenten en peulvruchten moeten, vindt Hak, vaker op het menu. Zeker in Nederland, dat met een gemiddelde van 134 gram onderaan de Europese lijstjes van dagelijkse groenteconsumptie bungelt. Slechts een peulenschil meer dan de helft van de aanbevolen hoeveelheid van 250 gram per dag. Niet gezond, dus dat moet anders.

Gelukkig heeft Hak de oplossing. Met een gloednieuwe consumentencampagne neemt Hak het voortouw om ons maatschappelijke groenteconsumptie-probleem op een toegankelijke manier aan te pakken. Samen met de oer-Hollandse chef-kok Herman den Blijker laat Hak Nederland zien hoe elke maaltijd in het weekmenu eenvoudig blij wordt met groenten en bonen erbij. De nieuwe Hak campagne laat zien hoe makkelijk het is om herkenbare gerechten uit het bestaande weekmenu lekker te verrijken met groenten en/of peulvruchten. Kijk de nieuwe TV commercials hier.

De nieuwe campagne van Hak is door DDB Unlimited ontwikkeld en vanaf 6 januari 2020 te zien. Ook bekende en opkomende influencers zijn nauw betrokken met vooral inspiratievolle ideeën om elke doordeweekse maaltijd snel, makkelijk, lekker en heel gezond te verrijken met de vers verwerkte groenten en peulvruchten van Hak. 

 

Campagne credits|

Bureau: DDB Unlimited

Creatie: Wouter Voges, Maarten Remmers

Account: Pim Beekman

Producers: Marieke Prette, Robin Mak, Paul Brand

Regie: Job van As

D.O.P.: Ruzbeh Babol 

Verantwoordelijk 

bij HAK: Nicole Freid, Yolanda van Grootel 

Geluid: Earforce

Edit: Kim Hinrichs 

Postproductie: Post Office 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie