Helft van de Nederlanders komt niet verder dan de bioscoop bij eerste date

Pathé wil met nieuwe campagne de donderdag claimen als vaste dag voor een date in de bioscoop.

#thurdatebijpathe

Pathé lanceert #thursdate in nieuwe campagne om de donderdag te claimen als vaste datenight en samen naar de bioscoopt te gaan. De social campagne moet bezoekers inspireren om Pathé bioscopen te zien als ideale gelegenheid voor een date. Hiervoor introduceert het naast de #thursdate het Pathé Kisscam Effect op Instagram. 

Onderzoek van Pathé toont aan dat de helft van de Nederlanders de bioscoop als ideale locatie ziet om te daten. Met de introductie van de hashtag #ThursdateBijPathé en nieuwe social tools wil de bioscoop aanbieder social communicatie voor, tijdens en na de date in de bioscoop leuker en makkelijker maken. Er komt hiervoor ook nog een Whatsapp Stickers Pack.

 

Advertentie
advertisement

Creatie

Strategie: Pathé (Leroy van Limbeek, Manager Social Media Pathé) en GoSpooky

Social agency - concept en productie: GoSpooky 

PR & communicatie: Coopr

 

 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie