NS zet eigen personeel in bij wervingscampagne

Het spoorwegbedrijf is naar eigen zeggen op zoek naar mensen die ‘100% NS’ zijn.

NS komt met een wervingscampagne in de zoektocht naar nieuw talent. De uitingen bestaan uit een serie van acht online video’s waarin NS-medewerkers vertellen over hun werk en wat zij belangrijk vinden. Met deze persoonlijke aanpak hoopt NS hbo’ers en wo’ers aan te spreken die zich willen aansluiten bij het bedrijf.

De video’s zijn uitgerold via online en social mediakanalen. Daar komt bij dat er drie radiocommercials zijn gelanceerd waarin NS-directeur Roger van Boxtel de voice-over is. De campagne is ontwikkeld door N=5.

Vorig jaar kwam NS al met een arbeidsmarktcampagne met een focus op young talent. De spoorwegvervoerder laat weten dat NS in de Intermediair-lijst van favoriete werkgevers steeg van plek 23 naar de top 5.

Advertentie
advertisement
Campagnebeeld 100% NS
Campagnebeeld 100% NS

Credits:

Klant: NS
Verantwoordelijk bij klant: Mascha van der Heijden, Brendan Jawetz
Bureau: N=5
Creatie: Neeltje Vervoort, Maureen van den Akker, Daniel te Lindert
Strategie: Joris Gruiters, Bauke Nater
Account: Judith Lavalette, Maaike Langereis, Gonny Pullens
Producer: Mariska Fransen
Productiemaatschappij: Kaaps
Fotograaf: Ron Gessel

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie