Millennials 'zien en voelen' het werk van de Consumentenbond nog te weinig, vandaar een nieuwe merkcampagne.
Ace zat samen met MediaMonks in de laatste fase van de pitch. Het eerste werk moet begin 2024 zichtbaar worden.
Anne Stokvis verbaast zich over de uitblijvende aandacht van de Grote Partners van voetballend Nederland.
CAMPAGNEPRAAT | Deze nieuwe, meer generieke campagnestap is volgens ons panel een overwinning als het slachtoffers naar hulp leidt.
Niemand wil 'slachtoffer zijn' en daarom is hulp zoeken moeilijk. De campagne 'Elke stap een overwinning' moet een duwtje geven.
De hoofdrol is wederom weggelegd voor het bekende mini-autootje, dat nu ‘op reis voor de laagste prijs’ gaat.
Ook Persuade en Lemon Scented Tea verwelkomen nieuwe klanten. Lees hier het laatste account- en pitchnieuws.
De rol van de Consumentenbond is bij jongeren onvoldoende bekend. N=5 moet hier verandering in brengen.
Anne Stokvis is de nieuwe partner van N=5. Samen met Thijs Bontje licht ze de nieuwe koers van het reclamebureau toe.