Van een tientje naar een ton: ruilactie voor onderzoek naar zeldzame ziekte

Met de actie wil Sharon Goldstoff een ton voor onderzoek ophalen en meer awareness over de ziekte fibreuze dysplasie creëren.

  • Campagnes
  • 6 August 2018
  • Redactie Adformatie
Inzamelingsactie

Creatief Sharon Goldstoff zamelt geld in voor de ziekte fibreuze dysplasie. Dit is een zeldzame botaandoening waarbij gezond botweefsel wordt vervangen door zacht (fibreus) weefsel. De ziekte is zo zeldzaam dat er geen subsidie voor onderzoek beschikbaar is. Daarom start Goldstoff, gediagnostisteerd met de aandoening, een inzamelingsactie. 

De campagne ‘Van een Tientje naar een Ton’ heeft als doel om een plastic bot ter waarde van 10 euro steeds te ruilen voor een item met meer geldwaarde, totdat een ton is bereikt. Binnen twee weken is het bot al geruild voor een gouden ring, de ring is weer geruild voor twee nieuwe fietsen en de fietsen zijn ingewisseld voor een muurschilderij van de TapeTwins ter waarde van vijftienhonderd euro.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie