WOO-campagne voor wereld na corona te zien op duizenden schermen

Vanwege de omvang doet de campagne een gooi naar een notering in het Guiness Book of Records.

De World Out of Home Organisation (WOO) is een wereldwijde campagne gestart voor een nieuwe wereld in het postcorona-tijdperk. De digitale out of home campagne #OurSecondChance zal wereldwijd te zien zijn op duizenden digitale schermen. Op de Nederlandse schermen van onder andere Clear Channel, JCDecaux, Exterion Media en Ocean Outdoor zullen binnenkort de originele Engelse uitingen te zien zijn.

#OurSecondChance is ontworpen door het nieuwe Britse bureau New Commercial Arts, dat in mei werd opgericht door James Murphy en David Golding, voorheen van adam&eve. In totaal gaat het om een mediawaarde van zo’n 25 miljoen dollar, bijeengebracht door vrijwel alle digitale out of home exploitanten in de wereld.

De makers werden geïnspireerd door een wereld die langzamerhand uit de corona-lockdown komt. Mensen gaan weer naar buiten, gaan aan het werk, zoeken elkaar weer op, maar wel met een vernieuwd gevoel voor hun omgeving en andere waarden. ‘#OurSecondChance geeft een heldere visie op de nieuwe post-corona-wereld en biedt de kijker de mogelijkheid om met vernieuwde prioriteiten en ambities naar die wereld te kijken', zegt WOO-directeur Tom Goddard.

WOO

Guiness Book of Records

‘Deze prachtige campagne is bij uitstek geschikt voor digital outdoor. Een hoge impact met massabereik zal een belangrijke bijdrage leveren aan de doelstellingen van de campagne', aldus Eric Kip, voorzitter van Outreach en CEO van Exterion Media.

Naast Nederland en een groot aantal andere Europese landen zal #OurSecondChance te zien zijn in Noord- en Zuid Amerika, Afrika, Azië, en Australië. Vanwege zijn omvang doet de campagne een gooi naar een notering in het Guiness Book of Records: nog nooit eerder werd er zo'n omvangrijke digitale campagne gelanceerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie