24/7 Real Media naar WPP?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Internet ad firm 24/7 Real Media is de volgende prooi in de honger naar groei op het gebied van online advertising. Kocht Google recent voor 3,1 miljard, nu wordt er door de partijen Sky, Viacom, Yahoo! en Microsof geaast op 24/7 Real Media.

WPP schijnt goede kaarten te hebben en praat al een aantal maanden met 24/7. volgens . Analisten denken dat 24/7 ongever $600 miljoen moet kosten, maar rekening houdend dat voor Doubleclick 20 keer de omzet en 100 keer de winst is betaald, kan de prijs snel stijgen.

Wat is er zo speciaal aan ? Ze hebben wat software die Web publishers en adverteerders de mogelijkheid biedt 'ads te servereren' en deze te tracken. Gaat in ieder geval iemand(en) heel rijk van worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie