Alles-in-één-abonnementen mateloos populair

Consumenten sluiten steeds minder vaak losse contracten af voor mobiele en vaste telefonie, breedbandinternet en televisie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Abonnementen waar niet alleen internet maar bijvoorbeeld ook televisie of bellen bij zit, worden steeds populairder. Consumenten kiezen steeds vaker voor pakketten in plaats van losse contracten, blijkt uit onderzoek van de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

Zes van de zeven
Inmiddels zijn zes miljoen van de bijna zeven miljoen internetaansluitingen onderdeel van een pakket met meerdere diensten in één bundel. De meeste mensen kiezen voor televisie, breedband en vaste telefonie in één. Het aantal bundels waar ook mobiele telefonie aan is toegevoegd verdubbelde het afgelopen jaar.

ACM-bestuurslid Henk Don zei vrijdag in een toelichting: &;De concurrentie verschuift steeds meer naar deze alles-in-éénabonnementen.&;

Bron: ANP

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie