Antfood versterkt zich met Steve Johnsen

Het Amerikaanse reclamemuziekbedrijf Antfood, dat sinds kort in Amsterdam zit, heeft Steve Johnsen (ex-MassiveMusic) aangetrokken.

Steve Johnsen
Antfood

Met ingang van deze week zal Johnsen - die de afgelopen periode zijn eigen muzieklabel startte en als freelance music & marketing consultant werkte op muziekactivaties voor merken als Magnum - Antfood versterken als Executive Producer. Hij was in de afgelopen 14 jaar als music producer en brand & marketing manager een steady kracht op het hoofdkantoor van MassiveMusic.

Creative audio studio Antfood is sinds eind vorig jaar met kantoor en studio gevestigd in The Wheelhouse in Amsterdam. Het van oorsprong Amerikaanse reclamemuziekbedrijf viert dit jaar zijn 10-jarig bestaan. Antfood heeft kantoren in New York, São Paulo en Amsterdam en werkt voor merken zoals Apple, Facebook, Google, Mitsubishi en Emirates.

Hoe Antfood, dat ook regelmatig samenwerkt met reclame-animatiestudio Buck uit LA, het muziekproductieproces benadert, is te zien in How The Sausage Gets Made. Een pronkstuk uit de koker van Antfood is Spectacle of the Real voor de illusionist David Blaine, waarvoor het bedrijf de muziek, sound design en voice-over recording met Christopher Walken deed (zie hieronder).

Pedro Botsaris, creative director en partner van Antfood Amsterdam: ‘We zijn heel blij dat Steve ons komt versterken. Hij brengt veel lokale en internationale ervaring en kennis mee. Deze zetten we in om onze klanten nog beter te kunnen bedienen en te bouwen aan de Europese hub van Antfood.’

Steve Johnsen: ‘Ik ga mij de komende tijd toeleggen op het ontwikkelen van het merk en het aanbieden van onze muziekservices. Ik kijk uit naar mooie samenwerkingen op projecten die zowel auditief als creatief het verschil maken’.

Steve & Pedro
Steve & Pedro

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie