Een succesvolle digitale business in B2B

Digitale marketing alleen is niet meer genoeg. Hoe ga je van digitale marketing naar een digitale business? Ontdek het tijdens deze clinic.

Om te kunnen overleven zullen B2B organisaties steeds meer digitale waarde moeten toevoegen. Dit houdt in dat marketeers verder moeten kijken dan online marketing en slim gebruik moeten maken van data om de klantbeleving te verbeteren. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je van succesvolle B2B organisaties zoals Bosch en Genera; Electric.

Datum: 25 juni
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Dit kun je verwachten

  • Ontwikkelingen en trends binnen B2B organisaties 
  • Inspirerende voorbeelden van organisaties als: General Electric, Bosch, Volvo Trucks, John Deer en Caterpillar.
  • Hoe je slim gebruik maakt van klant data

Deze clinic wordt volledig in het Engels gegeven.

Over de spreker

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. 

Gratis aanmelden

  • Meld je aan voor deze gratis clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 - 11:00 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan voor de clinic >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →