Premium

Dochter Barry Hay in hoofdrol nieuwe AKG commercial

Epidemie ontwikkelde Europese campagne voor AKG Headphones met daarin echte 'urban creatives'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de commercial beleeft de kijker de dag van urban creative Bella Hay achterstevoren. De video begint bij haar optreden en gaat terug naar het moment waarop zij wordt geïnspireerd. Bella maakt onderdeel uit van het muzikale duo Tears & Marble, dat in 2015 met hun eerste album komt. 

Met de commercial zet AKG de nieuwe Y50-serie op de markt.  Headphones, onderdeel van  bracht na een creatieve competitie haar onder bij . De commercial is een eerste resultaat van deze samenwerking.

Credits:
Opdrachtgever: AKG by Harman
Bureau: 
Verantwoordelijk bij cliënt: Robert-Jan van Dormael, Dorothee de Backer, Lisa Serpelloni, Maarten Willems
Productiemaatschappij: 100% Halal
Regisseur: Thijs Schreuder Rinnooy Kan

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie