Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Sander Beekman

Lees meerLees minder
  • Privacy / 20 May 2016 - 13:45

    Orange Lions maakt laatste Nederlandse Cannes-jurylid bekend

    Tanja Soeter, head of design Hema, complementeert de Nederlandse jurydelegatie tijdens het internationale festival voor creativiteit.

  • Reputatiemanagement / 20 May 2016 - 11:51

    Nederland wint zeven Pencils bij D&AD Awards 2016

    J. Walter Thompson Amsterdam valt twee keer in de prijzen met ‘Taste the Translation’.

  • premium
    Reputatiemanagement / 19 May 2016 - 17:30

    Hoe Natwerk met zijn drankmerken in het winkelschap terechtkwam

    Met de komst van een investeerder werd het mogelijk om van Bello Limoncello en Broesko twee zelfstandige bv’s te maken.

  • Media / 19 May 2016 - 16:11

    Foodness helpt LG zoeken naar de beste smartphone-fotograaf van het jaar

    De campagne maakt onderdeel uit van de lancering van de LG G5.

  • Merkstrategie / 19 May 2016 - 14:48

    Vivian Reijs goochelt borden weg in nieuwe Lassie-campagne

    Volgens het rijstmerk is bewuster eten een stuk makkelijker dan we denken.

  • Gedragsverandering / 19 May 2016 - 12:41

    Vice NL volgt Vice UK met eigen influencer-label

    Onder de vlag van Edition ontwikkelt Vice Digital content in samenwerking met muzikanten, artiesten, acteurs en social publishers.

  • premium
    Programmatic / 19 May 2016 - 12:31

    Gijs de Beus: ‘In 2016 hopelijk meer lef en creatiever mediagebruik’

    Cannes Lions-jurylid spreekt zich uit, na de uitslag van 2015 in de categorie Media.

  • Customer experience / 12 May 2016 - 16:26

    Fitzroy ontwikkelt 'Hunger Games-achtige' film voor Teva

    Het schoenenmerk presenteert samen met het Deense modemerk Han Kjøbenhavn een gelimiteerde sandaal.

  • Influencer marketing / 12 May 2016 - 14:30

    Rode Kruis verpakt indrukwekkende boodschap in bescheiden animatie

    Het Vlaamse Rode Kruis wil met enkele harde cijfers het belang van hun vrijwilligers te benadrukken.

  • Merkstrategie / 12 May 2016 - 13:28

    Paniek bij koffie-automaat in nieuwe Klaverblad-commercial

    Het is de negende film binnen de campagne 'als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder'.

  • premium
    Programmatic / 12 May 2016 - 12:05

    Jonatan de Boer (Onlane): 'Ieder MCN vindt zijn plek binnen het landschap'

    De managing director van het voormalige Mediakraft over de samenwerking met 'traditioneel' televisieproductiehuis MediaLane.

  • PR / 12 May 2016 - 11:14

    Ministerie van VWS lanceert leerzame medicijnen-quiz

    Op ‘echt-of-nep.nl’ leren mensen hoe ze online imitatiemedicijnen kunnen herkennen.

  • Customer experience / 6 May 2016 - 15:33

    Zaterdag blijkt drukste dag van de week in nieuwe Skoda-campagne

    Het automerk kiest voor ‘de zaterdag’ als nieuw communicatieplatform.

  • Contentmarketing / 4 May 2016 - 7:38

    Afrojack draait opvallende plaat in geinige McDonald's-commercial

    Het fastfoodmerk is op de muzikale tour met de lancering van de nieuwe commercial en een interactieve placemat.

  • premium
    Craft / 3 May 2016 - 16:30

    Drie filmmakers ontleden de populairste kleurtrends

    'Kleur moet zaken in één oogopslag over kunnen brengen. Nog voordat er een woord gesproken is.'

  • Gedragsverandering / 3 May 2016 - 7:28

    Op safari door Schiphol met nieuwe Belastingdienst-campagne

    De Belastingdienst voor de Douane definieert de nieuwe wereldreiziger.

  • Interne communicatie / 2 May 2016 - 12:07

    LIA 2016 benoemt Sander van Maarschalkerweerd (Sizzer) tot jurypresident

    De oprichter van Sizzer wordt voorzitter van de internationale jury ‘Music & Sound’.

  • Design / 2 May 2016 - 10:29

    ‘Sex machine’ Stenders in nieuwe NPO Radio 2-commercial

    Het publieke radiostation zet verjonging door met nieuwe campagne.

  • Craft / 29 April 2016 - 17:14

    Knab pronkt in nieuwe campagne met belangrijkste cijfer

    De online bank groeit gestaag door, maar zelf zijn ze vooral trots op hun waarderingscijfer.

  • Merkstrategie / 29 April 2016 - 8:14

    Ogilvy & Mather vindt opvolgers Darre van Dijk bij TBWA\Neboko

    Peter van Rij (links) en Martijn van Marle (rechts) treden per 1 juli in dienst als chief creative officers bij het Amsterdamse bureau.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 41

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media