Erik Martens komt aan roer MSL Nederland, Alex de Vries wordt directeur strategie

Twee reputatiestrategen vormen nieuwe directie adviesbureau

Erik Martens (54) is de nieuwe managing director van MSL Nederland, het adviesbureau voor strategische communicatie en reputatiemanagement.  Hij volgt Henjo Guitjens op die na ruim 14 jaar vertrok en partner is geworden bij creatief bureau Zcene.

Alex de Vries (53) wordt strategy director bij MSL en vormt samen met Martens (rechts op de foto) de nieuwe directie van het bureau. Beide zijn ervaren adviseurs en werken al vele jaren als reputatiestrateeg.

Martens is acht jaar in dienst bij MSL, tot voor kort als director corporate affairs. In de jaren ‘90 werkte hij al als consultant bij MSL, toen nog Van Sluis Communicatie. Ook heeft hij ruim dertien jaar in leidinggevende communicatieposities gewerkt bij Fujifilm en Amgen. 

De Vries is sinds 2013 in dienst bij MSL als director media relations. Hij maakte de overstap na een journalistieke carrière van ruim 21 jaar bij dagblad De Telegraaf. 

Daar was hij onder meer financieel-economisch en koninklijk huis-verslaggever. Tevens stond hij aan de wieg van publieke omroep Wij Nederland als journalist en presentator.   

MSL bestaat 45 jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie