Grohe naar Initiative voor media en creatie

De keuze kwam tot stand na een kort oriëntatietraject.

De samenwerking gaat per direct in en omvat naast een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief branded content en digital, ook concepting- en creatiediensten. De voorbereidingen voor een geïntegreerde Grohe-campagne zijn nu bezig.

Grohe is een internationaal bedrijf in de sanitairbranche voor de consumenten- en professionele markt.  

Marlies Osinga, marketing & communicatie Grohe Nederland: &;In aanloop naar de ontwikkeling van een voor Grohe belangrijke multi-channelcampagne zijn we op zoek gegaan naar een bureau met alle benodigde expertise onder één dak, met daarnaast een duidelijke, directe omgangsvorm en aanpak. De open en enthousiaste kennismaking met Initiative in combinatie met de vernieuwende en snelle aanpak in de startfase van de samenwerking, zijn voor ons de bevestiging dat we met Initiative het juiste bureau hebben gekozen.&;

Léonie Koning, managing director Initiative, zegt trots te zijn dat Grohe &;niet alleen op basis van onze media-expertise maar ook door onze toegevoegde waarde op creatie&; heeft gekozen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie