Identiteitscongres: Hoe bouw je samen aan je organisatie-identiteit?

Adfo Groep organiseert op dinsdag 15 april in samenwerking met Valuebridge het Identiteitscongres. Thema dit jaar: Connected Energy.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sterke merken, reputaties en organisaties worden gebouwd door een collectieve inspanning. Maar hoe geef je vorm aan alle processen waarin management, medewerkers én externe stakeholders gezamenlijk bouwen aan de organisatie-identiteit?

Tibor van Bekkum opent de dag met zijn verhaal over engagement van medewerkers bij positionering en purpose-ontwikkeling met een online identiteitstool.

Edwin Kaats, Auteur van boek ‘Leren samenwerken tussen organisaties’, het managementboek van 2013, zal  stilstaan bij het feit dat effectieve samenwerking vraagt om het creëren van energieke verbindingen tussen de handelingsperspectieven van verschillende partijen.

Rijn Vogelaar, auteur van de Enthousiasme Trilogie, vertelt over het fenomeen wanneer er flow ontstaat binnen een organisatie tussen medewerkers onderling, met het management en met klanten; en het (positieve) effect daarvan.

Daarnaast worden er cases behandeld van Pantar Amsterdam, ING, het Jeroen Bosch Ziekenhuis en Nuon.

Voor het volledige programma kijkt u =5926">hier. Geinteresseerden die zich =5928">inschrijven voor 15 maart, ontvangen vroegboekkorting.

Het is een initiatief van Valuebridge in samenwerking met Adfo Groep.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie