Loes Meys van Parkmobile naar Maqqie

Meys trad per januari toe tot de directie van Maqqie als CMO.

Loes Meys

Maqqie, het techbedrijf dat zichzelf omschrijft als aanjager van een digitaal ontsloten arbeidsmarkt, stelt Loes Meys aan als chief marketing officer, effectief per 1 januari jl.

Meys heeft een uitgesproken tech-achtergrond, vooral door haar carrière bij Parkmobile (nu onderdeel van Park Now Group), waar ze in 2017 startte marketing manager. Ze zwaaide er eind vorig jaar af als cmo, head of marketing operations Europe. Voor Parkmobile deed ze 3,5 jaar communicatie en marketingcommunicatie bij RTL.

Voorbeeld

Haar opdracht bij Maqqie is om de arbeidsmarkt meer toekomstgericht te maken. Meys is van mening dat de arbeidsmarkt een industrie is waar digitale disruptie noodzakelijk is. ‘De wijze waarop de arbeidsmarkt momenteel is georganiseerd en gereguleerd past niet bij de uitdagingen waar we als samenleving mee te maken hebben. De complexiteit staat hervormingen in de weg, waardoor initiatieven uit de markt als voorbeeld dienen hoe het beter kan.’

Maqqie zegt te staan voor digitale disruptie binnen de kaders van de wet. ‘We bouwen aan een digitale arbeidsmarkt waarop bedrijven, werkenden en intermediairs makkelijk met elkaar kunnen samenwerken. Recent viel juist het doek voor diverse andere werkplatformen in Nederland ten gevolge van gerechtelijke procedures.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie