Premium

Nieuwe merkcampagne Spa wordt letterlijk 'naakt geboren'

Darw!n en JWT Amsterdam ontwikkelden samen de nieuwe Spa-campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de nieuwe commercial ‘Spa viert het leven’ lanceert het watermerk de vernieuwde merkstrategie. De essentie van het vernieuwde Spa-merk is dat zijn puurheid wil overbrengen en laten voelen.

In de eerste commercial staat daarom de ‘cirkel van het leven’ centraal. Met de film wil Spa laten zien dat mensen in het leven - ondanks de nodige voor- en tegenstroom - zelf de regie in handen hebben. Voor de commercial werd de hulp ingeroepen van regisseur Nicolas Karakatsanis, director of photography bij onder andere .

‘Spa is één van de bekendste en sterkste merken in Nederland en wij wilden een campagne die recht doet aan deze status’, aldus Edwin van Dijken marketing manager Nederland. ‘We hebben het onszelf daar niet gemakkelijk mee gemaakt, maar we zijn bijzonder trots op het resultaat.’

De campagne start tegelijk in Nederland en België. Het Belgische reclamebureau was verantwoordelijk voor de creatie en productie van de commercial. In Nederland zal de campagne - die tevens bestaat uit een online en social component - door het nieuwe reclamebureau van Spa Nederland, worden uitgerold.

Credits
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Dirk Van de Walle, Sophie Bryskère, Stephan De Clercq, Edwin van Dijken
Bureau België: darw!n  
Regie: Norman Bates
Bureau Nederland: JWT
PR Nederland: MVPR 

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie