P&G belooft creativiteit

Procter & Gamble gaat het over een andere boeg gooien met meer creatieve reclame. Sterker nog: het concern wil er volgend jaar staan in Cannes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat bleek tijdens een bijeenkomst van P&G op het International Advertising Festival in Cannes. Wereldwijde marketingbaas James R Stengel stuurde twintig internationale marketeers naar Cannes om daar te observeren en terug te komen met een actieplan. Stengel: ‘We komen er niet zonder grote veranderingen. Er komt op elk merk een eindverantwoordelijke die het publiek zal vragen “Wilt u deze commercial nog een keer zien?”, verklaarde hij op een bijeenkomst voorafgaande aan de Film Leeuwen-ceremonie.

De delegatie was onder de indruk van de ambiance in Cannes en verklaarde strijdbaar dat P&G er in 2004 ook bij wil zijn met zijn commercials (Bron: WARC World Advertising & Marketing News).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie