Pinc bekroond met ExpoJaarprijs

De organisatie van het jaarlijkse congres over creativiteit Pinc is gisteravond bekroond met de ExpoJaarprijs.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury koos Pinc unaniem tot winnaar in de 'special category', een van de vijf categoriën waarvoor prijzen werden toegekend. Waardering is er voor 'het doordachte programma van het congres dat zonder commerciële aanleiding en zonder vast onderwerp, al tien jaar het event is, waarbij nieuwsgierigheid als drijfveer dient en inspiratie als motivatie.'

De ExpoJaarprijzen werden gisteravond uigereikt tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Eliseum van de Amsterdam Rai. De andere winnaars zijn:

-Art Amsterdam in de categorie Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer.
De jury prees de winnaar om tegen de markt in durf te tonen.

-InfraTech 2009 in de categorie Beste beurs- of eventconcept business-to-business.
De jury roemt het lef om een beursformule volledig om te gooien.

-Koninklijke Landmacht (voor haar deelname aan de Huishoudbeurs) in de categorie Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer.
Doorslaggevend voor de jury was het 'out-of-the-box denken' dat het defensieonderdeel met haar beursdeelname heeft getoond. '

-Centric (voor deelname aan Overheid & ICT) in de categorie Beste beurs- of evendeelname business-to-business
'Een bijzonder opvallende -recyclebare - beursstand en innovatieve virtuele productpresentaties.'

De Nationale ExpoJaarprijs bekroont onderscheidende live communicatieprojecten als beurzen en evenementen en beurs- en eventdeelnames.
Uit een ter plekke gehouden enquête bleek de branche veel vertrouwen te hebben in de overlevingskansen van dit medium. De respondenten signaleren een stijgende behoefte aan persoonsgerichte communicatie in het huidige online informatietijdperk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie