Senseo vernieuwt koffie, packaging en koffiezetapparaat

Het koffiemerk past met zijn herpositionering de blends, de verpakking en het apparaat aan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Senseo komt met de &;grootste herlancering sinds 2001&;. Vanaf half maart zijn de nieuwe verpakkingen en het vernieuwde koffiezetapparaat Senseo Original verkrijgbaar.

Koffieblends
Volgens Senseo veranderen koffiesmaken met de tijd en gaan mensen wat betreft koffie op dit moment voor het primaire product. &;We hebben de Senseo koffieblends aangepast aan de smaak van deze tijd,&; aldus marketingmanager Mathieu Meyer.

Verpakkingen
Het design van de productlijn Senseo Originals is ook vernieuwd. Meyer: &;Bij Senseo vinden we het belangrijk dat verpakkingen herkenbaar en actueel blijven. We willen de vernieuwde verpakkingen nog meer laten aansluiten op het merk van nu en de richting die we willen inslaan.&;

Nieuwe functionaliteiten
Philips heeft daarnaast het ontwerp van de Senseo Original aangepast. Nieuwe functionaliteiten zorgen onder andere voor hetere koffie en maken het mogelijk om handmatig de grootte en sterkte van een kop te bepalen. De Senseo Original schakelt zichzelf daarnaast automatisch na dertig minuten uit. Het uiterlijk is aangepast met een aantal details en met een uitbreiding van het aantal kleuren. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie