Anderzorg richt zich op jongeren

In een tv-campagne van XXS brengt Anderzorg een ode aan de generatie van nu.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ieder najaar gaan de zorgverzekeraars van start met hun campagnes. Anderzorg richt zich dit jaar op een generatie die gewend is aan alle technologische mogelijkheden en die altijd en overal verbonden is. 

De commercials beginnen met een aantal typerende beelden van de jongeren van nu: ze gaan alleen op reis en zijn altijd actief op social media. Het eind van de commercial brengt de boodschap die Anderzorg wil afgeven. Anderzorg maakt zorg makkelijker en toegankelijker door de nieuwste mogelijkheden te gebruiken. Zo kan je bij hen declaraties indienen door via de app een foto van je rekening te sturen. En je kunt je vragen altijd en overal online stellen.

De campagne is vanaf deze week in twee varianten te zien op TV.

Credits
Client: Anderzorg
Agency: XXS Amsterdam
Art: René Verhagen
Copy: Jan de Roos, Dymphna Michels
Director: Tobias Pekelharing
Producer: Daphne Story
Strategy: José Evers, Karlijn Marchildon
Account: Joris Bär
Geluid: Peter Horwitz (XXS)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie