DFMA Award voor Guitar Hero

De DFMA Award is gistermiddag uitgereikt aan Move. Het bureau won de prijs met een campagne voor de spelcomputergame Guitar Hero.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Guitar Hero case is een brandactivation campagne waarmee Move inspeelt op de trend dat iedereen graag beroemd wil zijn. Onder het motto 'Iedereen een Guitar Hero!' kregen bezoekers van popfestivals de mogelijkheid om als hero te spelen op de grasvelden van volle stadions en festivals

De DFMA Award, een initiatief van de Dutch Field Marking Assiociation, heeft tot doel een stimulans te geen aan het vakgebied fieldmarketing. In totaal waren er vijf cases genomineerd voor de prijs, die dit jaar voor de tweede keer werd toegekend. De andere genomineerden waren: Bananas (met een imagosampling campagne voor Fisherman's Friend), Boost Concepts (met een mobiele showroom voor Mazda Nederland), Opvallers (met een activatiecampagne voor Sport 1) en Young Perfect Promotions (met een 3D Holo Display voor Hak).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie