Eijken leidt internationale sales Zoom.in

Frank Eijken gaat als Chief Commercial Officer een internationale salesorganisatie opzetten voor Zoom.in, dat videcontent maakt voor het internet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eijken wordt in zijn nieuwe rol gemiddeld 2,5 dag voor Zoom.in actief, hij houdt daarnaast andere opdrachtgevers. Tevens treedt hij later ook toe als aandeelhouder van het Nederlandse bedrijf, dat inmiddels met zo’n 130 medewerkers in tien Europese landen actief is.

Het videocontent-bedrijf werkt nu met locale sales-agents. Dat moet nu dus een internationaal verkoopnetwerk worden, dat internationale adverteerders een salesstrategie kan aanbieden, te beginnen in Duitsland, UK en Spanje. In Nederland heeft Zoom.in als enige land al wel een eigen salesorganisatie.

Het gaat daarbij vooral om de exploitatie van preroll-advertising, bijvoorbeeld als aanvulling op een tv-campagne. maakt in Nederland zo’n 40 internetfilmpjes per dag, die op zo’n 140 websites te zien zijn. Zoom.in-domeinen zijn sport, entertainment, nieuws en financieel nieuws. Eijken werkt al enige tijd als adviseur voor Zoom.in. Eerder was hij onder meer actief in de directies van SBS (International) en RTL.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie